سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

خورنیوز:مدیر مخابرات شهرستان کاشان اصفهان از رشد 33 برابری تعداد تلفن های منصوبه این شهرستان نسبت به پیش از انقلاب اسلامی خبر داد .
به گزارش باشگاه خبرنگاران مهندس قاسمعلی سلوکی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سی سال انقلاب اسلامی در کاشان با بیان اینکه تعداد تلفن های منصوبه سال 57 این شهرستان 5 هزار شماره بوده است این رقم را در سال جاری بیش از 165 هزار شماره عنوان کرد و اظهار داشت : ضریب نفوذ تلفن ثابت کاشان قبل از پیروزی انقلاب 3/44 بوده که هم اکنون با توانمندی
متن خبر...
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/11/14 و ساعت 7:5 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:مترو اصفهان پس از عبور از خیابان تاریخی چهارباغ عباسی به میدان انقلاب در مجاورت سی و سه پل رسیده است .
به گزارش باشگاه خبرنگاران احمد امین پور رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در جمع اعضای شورای شهر اصفهان با بیان این مطلب گفت: آخرین مصوبه شورای عالی ترافیک حرکت مترو از دروازه دولت به سمت شمس آبادی و سپس عبور از رودخانه زاینده رود و برگشت به سمت چهارباغ بالا بود که این امر محقق نشد .
وی به عدم تأئید پیشنهاد مصوب شورای عالی ترافیک از طرف وزیر کشور اشاره کرد و اظهار داشت : با پیگیری
متن خبر...
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/11/14 و ساعت 7:4 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:مرکز فرهنگی بانوان سازمان فرنی تفریحی شهرداراصفهان به مناسبت ایام الله دهه ی فجر همایش حضور آگاهانه ی زن در انقلاب را برگزار می کند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران این همایش به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سخنرانی سرکار خانم همتی از اساتید حوزه و دانشگاه 19 بهمن ماه ساعت 9 تا 30/11 صبح در کتابخانه مرکزی اصفهان واقع در میدان امام حسین برگزار خواهد شد .
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 3353626 تماس حاصل فرمایند .


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/11/14 و ساعت 7:3 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:سرپرست صادرات منطقه خاور دور شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: اولین محموله کلاف گرم این شرکت به کشور ارمنستان صادر شد .
به گزارش باشگاه خبرنگاران حمید رضا فرهادی با بیان این که این محموله 200 تنی با 10 کامیون ترانزیت بارگیری راهی ارمنستان شده است گفت: هفته گذشته نیز اولین محموله کلاف گالوانیزه به صورت مستقیم از این شرکت به بازار گرجستان صادر گردیده و هفته آینده هم محصولات رنگی فولاد مبارکه به بازار ارمنستان صادر خواهد شد .
بنابراین گزارش رکورد کیفیت کمیت و ارسال محصول واحد قلع اندود شرکت فولاد مبارکه هم بهبود یافت
متن خبر...
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/11/14 و ساعت 7:1 عصر | نظرات دیگران()

خور نیوز:هنرسرای خورشید با هدف تولید متون نمایشی انقلابی در عرصه ی کودک و نوجوان جشنواره ی نمایشنامه نویسی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس ویژه ی کودکان و نوجوانان را برگزار می کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران علاقه مندان می توانند نمایش نامه های خود را در 2 بخش نمایش عروسکی و نمایش زنده به صورت تایپ شده در 3 نسخه همراه با CD تا تاریخ 15 فروردین 88 به آدرس پل چمران جنب شهرداری منطقه ای 7 هنرسرای خورشید ارسال کنند .

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/11/14 و ساعت 7:0 عصر | نظرات دیگران()

نایین نیوز:حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی زاده امام جمعه خور بیابانک پیش از بیان خطبه های نماز جمعه مردم را به سفارش تقوا وپرهیز از گناه ومعصیت فرا خواند وگفت:

خویشتنداری در برابر امیال نفس ؛ جهاد با هوای نفس است.

در روایات معصومین(ع)آمده است که بدترین دشمن توهمین هوای نفس است که در کنارپهلوی تو می باشد.

وانسان باید برای پیروزی بر هوای نفسشب وروز دعا کند.

ورسیدن به اوج عزت آن هم عزت انسانی لازمه اش غالب شدن بر نفس است.خطیب جمعه در ادامه افزود:جهاد با نفس در روایات وکلام معصومین (ع)به جهاد اکبر تعبیر شده است.وی درپایان گفت:نمونه بارز این جهاد ،جهاد اکبر حضرت امام خمینی (ره)بود واو با همین خود سازی توانست بر دشمنان پیروز گردد. محسن فیروزی خور  


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/11/12 و ساعت 11:42 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز

منبع: جام جم

 

قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز 10 محرم سال 61 هجری ماهیتی ضدظلم و استکبار ستیز داشت و بر همین نمط، شیعه و شیعیان نیز در گذر زمان همواره در برابر ظالمان قرار داشته و حکومت های جور را برنتابیده اند. تاریخ معاصر نیز شاهد نقش تعیین کننده محرم در جنبش های اصیل مردمی است که جلوه کامل بروز و ظهور این تاثیر را در انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم؛ مردم نیز با شعارهای خود (همچون نهضت ما حسینی است و رهبر ما خمینی است) به طور شفاف بر این امر تکیه و تاکید داشتند.

مقاله زیر می کوشد تا در حدود مقدورات، الهام گیری انقلاب اسلامی از قیام کربلا را به برررسی بنشیند:

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/11/12 و ساعت 9:33 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز:کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، با صدور اطلاعیه ای، عناوین ایام‌ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی‌را اعلام کرد.

به گزارش خورنیوز،دراین اطلاعیه آمده است: در سالی که مزین به نام مبارک پیامبر اعظم «ص» است تقارن دو حماسه عظیم فجر و محرم نشاندهنده این واقعیت بزرگ وغیر قابل انکار است که انقلاب اسلامی‌زاییده و مولود مبارک عاشورای حسینی است و قیام امام خمینی (ره) استمرار قیام امام حسینی (ع) در عاشورا است واین همان فرهنگ عظیم استکبار ستیزی است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: همان‌گونه که ریاست محترم جمهوری اسلامی‌ ایران جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد در سخنرانی‌های اخیر خویش اعلام کردند که ان‌شاء‌ا... در دهه فجر امسال جشن بزرگ انرژی هسته ای را برپا می‌کنیم دهه فجر
متن خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/11/12 و ساعت 9:31 صبح | نظرات دیگران()

برگرفته از : کتاب عصر امام خمبنی

نویسنده :  میر احمد رضا حاجتی

 

«روبین وود زورث» درتشریح جریان ملاقات خود باامام (ره) در جماران می‌نویسد :....

«زمانی که امام خمینی از در وارد می‌شد احساس می‌کردم که از لا به لای آن گرد بادی از نیروی معنوی وزیدن گرفت‌،  گویا در ورای آن عبای قهوه ای‌،  عمامة مشکی و ریش سفید روح زندگی جریان داشت ؛ به طوری که همة بینندگان را محو تماشای خود کرد‌،  در آن هنگام حس کردم که با حضور او همة ما کوچک شده ایم و گویا در سالن کسی جز او باقی نمانده است.

آری !او بارقه ای ازنور بود که در قلب و روح همة حضار رسوخ کرده بود‌،  اوتمام معیار‌‌‌‌هایی را که گمان میکردم می‌توانند مرا درتعریف وارزیابی شخصیت و مقامش یاری کنند در هم شکست‌،  او با حضور خود آن قدر درما تأثیر گذارد که احساس کردم تمام روح و جسم را فرا گرفته است !

...زمانی که بر روی صندلی خود نشست‌،  احساس کردم که نیرویی از وجودش ساطع می‌شود‌،  نیرویی بسان یکادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/11/12 و ساعت 9:28 صبح | نظرات دیگران()

انقلاب

 

 

 

امام آمد

امام

 از اوج بروج حق سردار قیام آمد

بر شوق سماع جان، انوار امام آمد

طاغوت نگونسر شد با خاک برابر شد

شمشیر اناالحق چون بیرون ز نیام آمد

ادامه شعر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/11/12 و ساعت 9:20 صبح | نظرات دیگران()
   1   2   3      >
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 37
مجموع بازدیدها: 472912
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه