سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

خورنیوز:خواهر خوانده های اصفهان تا پایان امسال از 11 به 15 شهر افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حبیب الله تحویل پور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با اعلام این مطلب گفت: شهرهای بعلبک لبنان، استانبول ترکیه، داکار سنگال و کربلای عراق شهرهایی هستند که با درخواست از آنها تا پایان امسال خواهر خوانده اصفهان می شوند.
وی افزود: در حال حاضر 11 شهر سن پترزبورگ، فرایبورگ،فلورانس،یاش،بارسلون، ایروان،متن خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/11/11 و ساعت 11:51 صبح | نظرات دیگران()

آب
خورنیوز:عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان : بحران آب و کاهش بارندگی زنگ خطری برای تولید و صادرات محصولات کشاورزی است .
به گزارش باشگاه خبرنگاران حمید رضا مومنی با اعلام این مطب گفت : بارندگی امسال 24 درصد نسبت به سالی که سال خشکسالی بود کاهش داشته و این بحران بر صادرات محصولات کشاورزی اثر گذار است .
وی میزان کاهش ذخایر موجود آب را 80 درصد و کاهش صادرات محصولات کشاورزی را 50 درصد نسبت به سال گذشته دانست و تصریح کرد با کشت محصولات کشاورزی کم آب از قبیل زعفران وپسته در مواقع کم آبی می توان از کاهشمتن خبر...
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/11/11 و ساعت 11:50 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز:درطول سی سال پس از گذشت انقلاب اسلامی ، زنان ، نقش برجسته ای در تبیین دستاورد های انقلاب به نسل جوان داشتند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران مظفر حاجیان ، فرمانداراصفهان در جمع مشاورین فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان در امور بانوان ، بر نقش فعال زنان در بیان دستاورد های انقلاب اسلامی اشاره کرد و از زنان فعال در عرصه های مختلف خواست ، برای موثر تر بودن در جامعه به بیان واقعیت ها و تبیین جایگاه انقلاب اسلامی برای نسل متن خبر...
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/11/11 و ساعت 11:48 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز:جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با حضور معاون بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران و بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این جلسه که در محل شرکت آب و فاضلاب استان و با هدف بررسی گزارش هیئت مدیره در خصوص عملکرد سال 87 و برنامه بودجه سال 88 معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنرانی گزارش مثبتمتن خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/11/11 و ساعت 11:44 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز:تولید روزانه 5/1 تن ظروف یک بار مصرف گیاهی با سرمایه گذاری 22 میلیارد ریالی در کارخانه رزین شیمی امیر کبیر شهرستان کاشان آغاز شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران مدیر عامل شرکت رزین شیمی امیرکبیر گفت : این کارخانه با وسعت 5هزارمتر مربع در مرحله اول زمینه اشتغال 30 نفر را فراهم نموده است که با طرح توسعه شرکت امکان اشتغال زایی بیش از 50 نفر فراهم خواهد شد.
وی این کارخانه را نخستین کارخانه ظروف یکبار مصرف در استان اصفهان و ششمین کارخانه در کشور معرفی نمود و افزود:کشور ایران به عنوان پنجمین کشور دنیا بعد از کشورهای آمریکا ، فرانسه ، انگلیس و ایتالیا است که توانسته
متن خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/11/11 و ساعت 11:41 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز:کاهش شدید بارندگی در پائیز و زمستان امسال سبب کاهش بیش از شصت در صدی کشت محصولات کشاورزی در شهرستان اصفهان شد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مظفر حاجیان فرماندار اصفهان در جلسه ای با حضور کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اصفهان با اشاره به این مطلب گفت: با توجه به وضعیت کنونی بارندگی و کاهش نزولات آسمانی احتمال افزایش این درصد وجود دارد.
وی در ادامه گفت: با اختصاص 35 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و 150 میلیارد ریال تسهیلات بانکی متن خبر...
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/11/11 و ساعت 11:39 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز:در 6 ماهه اخیر به 420 پرونده در اداره تعزیرات کاشان با جریمه نقدی افزون بر 4 میلیارد ریال رسیدگی شده است .
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران سعید بلایی زاده رئیس اداره تعزیرات کاشان امروز با بیان این مطلب افزود: از 490 پرونده رسیده به این اداره 290 فقره پرونده مربوط به تخلفات در حوزه بهداشت و درمان و 200 فقره پرونده تخلفات در بخش قاچاق کالا و ارز می باشد که برای 420 پرونده حکم صادر شده است .
وی گفت: تشکیل کمیته های زیر مجموعه کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان
متن خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/11/11 و ساعت 11:36 صبح | نظرات دیگران()

نایین نیوز:به مناسبت گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وایام ا.....دهه مبارک فجردربخش خوروبیابانک 20پروژه عمرانی به بهره برداری می رسد.

حسن فیروزی بخشدارخوروبیابانک درگفتگو با خبرنگار نایین نیوزافزود:این پروژه هاشامل:اصلا ح شبکه ابرسانی،ساخت مراکز اموزشی،سالن نمازخانه و...است که بالغ بر21میلیارد ریال هزینه در برداشته است.وی اظهار داشت:

ساختمان3مدرسه جدید دربخش خوروبیابانک اماده بهره برداری است که مدرسه زنده یادحاج رضا قنبری درشهر خور،مدرسه 15خرداددرشهر جندق ومدرسه شهید رئیسی روستای قادراباد جدیدساخته شده وبالغ بر5495میلیون ریال اعتبار در برداشته است.وی همچنین بهره برداری از ازمایشگاه مرکزی،سالن نمازخانه دبیرستان حضرت امام خمینی (ره) شهر خورواردوگاه متن خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 87/11/6 و ساعت 10:7 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز: مدیر کل امور اجتماعی استاندار اصفهان گفت: بر اساس برنامه طراحی شده 30 پروژه عظیم همزمان سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی در اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا قریشی افزود: بیش از 120 پروژه عمرانی،علمی،فرهنگی و ... برای افتتاح به ستاد گرامیداشت دهه‌ فجر استان رسیده که از بین آنها 30 طرح عمرانی مهم به ستاد سیمرغ معرفی شده‌اند.

به گزارش ایمنا قریشی که به عنوان نماینده استاندار در جلسات ستاد پاسداشت سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی شرکت می‌کند افزود: نسل جدید باید با اطلاع از وضعیت کشور در قبل و بعد از انقلاب بدانند که چرا انقلاب کردیم و متن خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 87/11/6 و ساعت 9:35 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز:روستای نشلج پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جهت توسعه،پیشرفت و سازندگی به عنوان روستای نمونه در کشور معرفی شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران حسینعلی حاجی معاون استاندارو فرماندار کاشان با اشاره به توسعه،پیشرفت و سازندگی در روستای نشلج افزود: با ارائه آمار مقایسه ای اهم فعالیت های انجام شده در دولت نهم و تکثیر گزارش 30 سال دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان کاشان،روستای نشلج در یکی از روزنامه های سراسری کشور به عنوان روستای نمونه به جهت توسعه،پیشرفت و سازندگی معرفی شد.
وی غبارروبی مرقد امام(ره) با گلاب ناب کاشان با حضور دانش آموزان بسیجی ،مراسم میثا ق
متن خبر...
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 87/11/6 و ساعت 9:34 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3      >
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 37
مجموع بازدیدها: 472901
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه