سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

خورنیوز:طبق آخرین تعرفه خدمات همراه اول شامل مکالمه، پیامک و غیره استفاده از سرویس و گزارش تایید دریافت پیامک هزینه‌ای ندارد و محل ثبت‌نام به‌عنوان مبدا مخابراتی مشترک شناخته می‌شود که درصورت خروج مشترک از محدوده جغرافیایی مبدا و ورود به شهر دیگر، هنگام برقراری تماس به ازای هر دقیقه مکالمه مبلغی معادل دو پالس مکالمه تلفن همراه علاوه بر تعرفه‌های مذکور به عنوان هزینه‌ جابه‌جایی محاسبه می‌شود.

 

به گزارش خورنیوز تعرفه‌ خدمات سیم‌کارت دایمی همراه اول به گونه‌ای است که نرخ یک دقیقه مکالمه (در ساعت پیک یعنی از 8 تا 21) از این سیم‌کارت به سیم‌کارت دایمی یا اعتباری و یا تلفن ثابت 447 ریال و در ساعات غیرپیک (21 تا 8) جمعه‌ها و تعطیلات رسمی 358 ریال است؛ تعرفه‌های خدمات سیم‌کارت دایمی همراه اول در مورد نرخ یک دقیقه مکالمات بین‌ شهری طبق موارد فوق در ساعات پیک 760 ریال و غیر پیک 536 ریال است.

متن خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 87/10/11 و ساعت 7:42 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز: در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران با اختلاف یک گل مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد.

به گزارش خورنیوز از اصفهان، بازیکنان سپاهان در بازی امروز با ثمر رساندن دو گل در تیم استقلال تهران پیروز شدند.
محرم نویدکیا در دقیقه 10 نخستین گل تیم سپاهان را به ثمر رساند. پس از آن علی علیزاده بازیکن استقلال تهران کرنل احسان حاج صفی را به دروازه تیم خود وارد کرد.
در دقیقه 73 آرش برهانی تنها گل استقلال در این بازی را به ثمر رساند تا آبی پوشان پایتخت از باخت دو بر صفر در مقابل زردپوشان اصفهان گریخته باشند.
داور مسابقه در این بازی هفت بار از کارت زرد استفاده کرد.
رحیم رحیمی مقدم در این بازی در دقیقه 27 به احسان حاج صفی در دقیقه 29 به آرماندو سا در دقیقه 45 به مهدی جعفرپور کارت زرد اعطا کرد.
وی همچنین در نیمه دوم و در دقایق 62 ، 74 و 88 به ترتیب به عماد محمدرضا ، محرم نویدکیا و عباس محمدی کارت زرد نشان داد.
سیاوش اکبرپور بازیکن تیم استقلال تهران در دقیقه 74 کارت زرد نشان داد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/10/10 و ساعت 4:25 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:سال 61 هجرى قمرى ورود امام حسین علیه السلام به سرزمین کربلا.
امام حسین علیه السلام پس از آن که با دعوت مردم کوفه و نامه هاى فراوان و پى در پى آنان روبرو شد، تصمیم به هجرت از مکه به سوى کوفه گرفت .
با این که برخى از آشنایان و بزرگان مدینه ، مانند محمد حنفیه ، عبدالله بن عباس ، عبدالله بن جعفر و عبدالله بن عمر، آن حضرت را از سفر به کوفه بر حذر کرده بودند و با دلایلى چند، تلاش کردند که وى را منصرف کنند، با این حال امام حسین علیه السلام سفر به کوفه را براى خویش تکلیف فرض ‍ کرد و به آن اقدام نمود.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/10/10 و ساعت 4:24 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز: بر اساس اعلام منابع خبری تانک‌های رژیم صهیونیستی که در مرزهای نوار غزه مستقر شده‌اند، برای اولین بار به روی نوار غزه آتش‌ گشودند.

به گزارش خورنیوز، تلویزیون لبنانی "ان‌بی‌ان" اعلام کرد که اطلاعاتی به دست آمده است مبنی بر اینکه تانک‌های مستقر در مرز رژیم صهیونیستی امروز برای نخستین بار حملات توپخانه‌ای خود را به روی مردم غزه آغاز کرده‌اند.
پیش از این منابع خبری با حضور در مرزهای غزه و رژیم صهیونیستی با ارسال عکس و گزارش خبر دادند که تعداد زیادی از تانک‌های اسرائیلی به منطور پشتیبانی از حملات زمینی این رژیم به فلسطینیان غزه در مرزهای نوار غزه مستقر شدند.

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/10/10 و ساعت 4:19 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:بدانکه این ماه ، ماه حُزن اهل بیت علیهم السلام و شیعیان ایشان است و از حضرت امام رضاعلیه السلام روایت است که چون ماه محرّم داخل مى شد پدرم را کسى خندان نمى دید و اندوه و حُزن پیوسته بر او غالب مى شد تا روز دهم چون روز عاشورا مى شد آن روز، روز مصیبت و حزن و گریه او بود و مى فرمود امروز روزى است که حسین علیه السلام شهید شده است
اعمال شب و روز اول محرم

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/10/9 و ساعت 8:25 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:صدها هزار لبنانی دعوت امام خامنه‌ای را لبیک گفته‌اند

 صدها هزار لبنانی در پی فراخوان دبیرکل حزب‌الله لبنان با برپایی تظاهراتی حمایت خود را از ملت مظلوم محاصره شده فلسطین در غزه اعلام کردند و اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی و سکوت کشورهای عربی در حق ملت فلسطین را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خورنیوز، ورزشگاه "الرایة" در حومه جنوبی بیروت و خیابانهای اطراف آن مملو از جمعیتی است که برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین در این منطقه حضور یافته بودند.

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/10/9 و ساعت 6:8 عصر | نظرات دیگران()

www.khoornews.2ir.ir

مارا به خاطر بسپارید


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/10/9 و ساعت 5:52 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:مؤمنان دنیای اسلام به هر نحو ممکن موظف به دفاع از مردم بی‌دفاع غزه‌اند

شایعه در گذشت رهبر

خورنیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: همه‌ مجاهدان فلسطین و همه‌ مؤمنان دنیای اسلام به هر نحو ممکن موظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه‌اند و هر کس در این دفاع‌ مشروع و مقدس کشته شود شهید است.

به گزارش خورنیوز:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درباره مصیبت هولناک قتل عام مردم مظلوم غزه همچنین با اعلام عزای عمومی در روز دوشنبه افزودند: امید آن خواهد داشت که شهید غزه در صف شهدای بدر و اُحد در محضر رسول‌الله صلی‌الله‌علیه‌وآله‌ محشور شود.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ادامه پیام رهبرانقلاب اسلامی...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 87/10/8 و ساعت 7:40 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز: وزیر بهداشت دولت منتخب فلسطین اعلام کرد که در جنایات دو روز گذشته رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکنون بیش از 300 نفر به شهادت رسیده و دست کم هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش خورنیوز وبه نقل از پایگاه خبری المنار، "باسم نعیم" در کنفرانس مطبوعاتی در بیمارستان الشفاء اعلام کرد که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از 300کشته و هزار زخمی بر جای گذاشته است.
وی تاکید کرد که آمار اولیه این موضوع را تایید می‌کنند اما از سوی دیگر جراحات بیش از صد و هشتاد نفر از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است.

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 87/10/8 و ساعت 7:37 عصر | نظرات دیگران()

نامم . . .

چه فرقی دارد؟ عبدالله، سمیه، عماد، کلثوم یا هر چیز دیگر

شاید زن باشم یا مرد، کودک، پیر، نوجوان یا حتی جوان برومندی که باید بهترین سال های عمرش را سپری کند.

ولی من در غزه ام، اینجا فرقی نمی کند که چه کاره ام یا چه سنی دارم، اینجا من هم زندانی ام، مانند میلیون ها انسان دیگر، زندانی دژخیم روزگار

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 87/10/8 و ساعت 7:10 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 141
مجموع بازدیدها: 473357
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه