سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

خورنیوز:سامی یوسف در "فیس بوک" شخصی خود نوشت: وقتی که کودکان بی‌گناه و شهروندان را می‌بینم که از زورگویان هیولاصفت رنج می‌برند قلبم شکسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خورنیوز، سامی یوسف ستاره دنیای اسلام که میان تمام مسلمانان دنیا محبوبیت خارق العاده‌ای دارد، در واکنش به حملات سبعانه رژیم اسرائیل به مردم بی‌دفاع غزه، در "فیس بوک" شخصی خود مطلبی را نگاشته و به دنیای متمدن و مدرن حمله کرده که چرا چشمانشان را به این دیوانگی محض بسته‌اند.

متن خبر..........................................................................

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/10/16 و ساعت 4:15 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:در نایین دو بنا به نام مصلا وجود دارد که یکی به نام مصلای عتیق و دیگری تحت عنوان مصلای جدید معروف است. مصلای قدیم که به صورت متروک و مخروبه در آمده مدفن گروهی از سادات قاضی نور و شیخ الاسلامی ها و نیز عده ای از عرفا می باشد. مزار میرزا معصوم و جدش سید معصوم بین این دو مصلا قرار گرفته است.

سید معصوم از عرفای عصر صفوی است که در سال 1106 ه‍ . ق به سوی داربقا شتافته است. به فاصله کمی از مصلای قدیمی ، مصلای جدید واقع شده که باغ وسیع آن توسط چهار خیابان به چهار باغچه زیبا تقسیم شده است. بقعه واقع در این باغ نزدیک به درب ورودی است که آرامگاه خانوادگی خاندان پیرنیا می باشد. و گنبد مصلی که روی بقعه قرار گرفته باکاشی آبی زینت داده شده است.

مطلب ادامه دارد..........................................

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/10/16 و ساعت 4:8 عصر | نظرات دیگران()

تکریم مجالس امام حسین (ع)از مصادیق تقوای قلب است.

به گزارش خورنیوز وبه نقل از رسانه خبری نایین نیوز:حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا عزیز، امام جمعه موقت خور بیابانک با بیان این مطلب گفت: برکت بر اثر تقوا نازل میگردد و اگر امتی با تقوا باشد خیر می بیند و جامعه ای که تقوای الهی را رعایت نکند خداوند برکاتش را از آن ملت برمیدارد.

وی افزود: برکات خداوند ظاهری نیست بلکه از مهمترین برکات، معنوی بودن آن است و برکات خداوند بر اثر همین مجالس امام حسین(ع) نازل میگردد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/10/16 و ساعت 3:56 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:همایش دو همگانی در جندق خوربرگزارشد

به گزارش خورنیوز به نقل از نایین نیوز همایش دو همگانی ویژه برادران در جندق از توابع خور با حضور ??? نفر از علاقمندان به ورزش برگزار گردید. در این همایش که به طول 5/2 کیلومتر با همکاری پایگاه بسیج شهید اشرف اصفهانی جندق برگزار گردید در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا گردید.

محسن فیروزی خبرنگار خوروبیابانک


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/10/16 و ساعت 3:54 عصر | نظرات دیگران()

See full size image

خورنیوز:امروز پیکر سه تن از شهدای گمنام شهرستان نایین به خاک سپرده شد.

 

 

به گزارش خورنیوز از نایین، طی مراسمی با حضور امام جمعه، نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، اقشار مختلف مردم، چند تن از مسئولان ادارات و ارگان‌ها، خانواده معظم شهدا، دانش‌آموزان و دانشگاهیان تشییع سه تن از شهدای گمنام باشکوه خاصی از روبه‌روی بنیاد شهید انقلاب اسلامی به ‌طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین انجام شد.
شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین به خاک سپرده شدند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/10/16 و ساعت 3:51 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز: پزشکان بین‌الملل در میان برخی از مجروحان غزه در جریان حمله زمینی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی اثرات اورانیوم ضعیف شده پیدا کرده‌اند.

 

به گزارش خبرنگار "خورنیوز، پزشکان نروژی به خبرنگار شبکه پرس تی وی گفتند که در بدن برخی مجروحان حمله زمینی آثاری از اورانیوم ضعیف شده یافته‌اند.
همچنین جهان در این باره نوشت، این نسل کشی در حالی رخ می‌دهد که نیروی زمینی رژیم صهیونیستی پس از 8 روز بمباران مردم بی‌دفاع و در محاصره غزه، از شب گذشته اقدام به حمله زمینی به این منطقه کرده است.

ادامه ندارد........................................................................................................................................................

 



 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 87/10/15 و ساعت 8:11 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:معاون امور سینمایی، سمعی و بصری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: از مجموع 300 سالن سینما در کشور، 200 سالن نیاز به بازسازی دارد.

به گزارش خورنیوز،محمدرضا جعفری جلوه عصر چهارشنبه درآیین افتتاح سالن دوم سینما قدس اصفهان در جمع سینماداران استان افزود: 70 سالن سینما در کشور بازسازی شده و این روند همچنان ادامه دارد.
وی، فیلم، سالن و مخاطب را سه عامل تعیین کننده در حوزه سینما عنوان کرد و گفت: سینما در سالن سینما معنا پیدا می کند و رکود و شکوفایی اقتصاد و سینما نیز در سالن سینما معنا می یابد.

متن خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/10/13 و ساعت 8:27 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:طولانی ترین تونل درون شهری خاورمیانه بانام شهید سردار "آقاخانی" روز پنجشنبه طی آیینی در اصفهان افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خورنیوز،این تونل به منظور ساماندهی حلقه دوم ترافیک شهری اصفهان با هزینه ی بالغ بر112 میلیارد ریال احداث شده است.
شهردار اصفهان عمر این تونل را بیش از یکصد سال پیش بینی کرده است.
معاون عمرانی شهرداری اصفهان در آیین افتتاح این تونل گفت: طول کل پروژه یکهزار و150 متر است که700 متر آن طول تونل می باشد.
به گفته"علیرضا قاری قرآن"،عرض تونل 17 مترشامل دو باند رفت و برگشت است.

متن خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/10/13 و ساعت 8:23 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:راهپیمایی ضدصهیونیستی هزاران نفر از مردم و نمازگزاران اصفهانی در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه طی آیینی باشکوه برگزار شد.
در این آیین که بعد از نمازجمعه از محل میدان امام به سمت خیابان سعدی و استانداری تا میدان فلسطین اصفهان برگزار شد مردم جنایات ضدبشری صهیونیستها علیه مردم بی دفاع فلسطین را در نوار غزه محکوم کردند.
راهپیمایان با سردادان شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل" خشم و انزجار خود را علیه مستکبران و غاصبان اعلام و خواستار حمایت جهانی از مردم فلسطین شدند.
متن خبر...
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/10/13 و ساعت 8:21 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز: سخنگوی ستاد مردمی تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در جهان تاکید کرد: دولت مصر با بستن گذرگاه رفح نه تنها ارتباط مصر با غزه بلکه ارتباط جهان اسلام با این منطقه را قطع کرد و مانع کمک‌رسانی به مردم بی‌دفاع این سرزمین مظلوم شد و به همین خاطر حسنی نامبارک در صدر خائنین جهان اسلام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خورنیوز،‌فروز رجایی‌فر دبیرکل ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام و سخنگوی ستاد مردمی تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در جهان، در تجمع مدافعان غزه که عصر روز پنجشنبه در قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام در بهشت زهرای تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه مسئله مصر مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنیم، گفت: مصر بعنوان بزرگترین ارتش عربی پس از امضای قرارداد کمپ دیوید از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس خارج شد و به این ترتیب ضربه بزرگی به جریان مقاومت در جهان اسلام وارد کرد.

متن خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/10/13 و ساعت 5:45 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 170
مجموع بازدیدها: 473607
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه