سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

خورنیوز:افرادی که با دائر کردن شرکتی تحت عنوان واگذاری وام مبلغ 3 میلیاردریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند .
به گزارش خورنیوز: و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان سرهنگ حسین زاده رئیس پلیس آگاهی استان با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی شکایات متعدد شهروندان از فردی که با دایر کردن
ادامه خبر...
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/5 و ساعت 2:2 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:اولین همایش روانشناسی تبلیغات نیمه آذر در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود .

به گزارش خورنیوز:قاسمیان دبیر همایش تبلیغات در جمع خبرنگاران رسانه گروهی دانشگاه آزاد خمینی شهر با بیان این مطلب افزود : این همایش که اولین همایش تخصصی در سطح کشور است به جنبه های روانی تبلیغات و مجموعه نظریههای علمی در مورد تبلیغات می پردازد .

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/5 و ساعت 2:1 عصر | نظرات دیگران()

خلاقیت درتبلیغات

همزمان بااولین همایش منطقه ای کاربرد رونشناسی تبلیغات

درراستای فعالیتهای هنری وتولیدمحتوای تصویری جهت فرهنگسازی جایگاه ویژه تبلیغات خلاقه ،دبیرخانه اولین همایش منطقه ای کاربردی روانشناسی تبلیغات درنظر دارد پوستر های تجربی طراحان گرافیک رادرقالب نمایشگاه جنبی همزمان با این همایش درمورخ 13ای 15آذز ماه سالجاری دراتاق بازرگانی اصفهان اجرانماید .لذا از کلیه استادان،دانشجویان،هنرمندان وطراحان گرافیک جهت ارسال آثار خود دراین نمایشگاه حرفه ای دعوت به عمل می آیدتاآثارخود رابه کمیته خلاقیت همایش ارسال نمایند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/5 و ساعت 12:5 عصر | نظرات دیگران()

,

خور نیوز:اصفهان بیش از هر چیز به یک مرکز جامع تئاتر نیازمند است

مدیر خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان گفت: برخلاف تصور برخی هنرمندان که ساخت سالن ویژه تئاتر را مهم‌ترین مشکل تئاتر در اصفهان می‌دانند؛ اصفهان بیش از هر چیز به یک مرکز جامع و کامل تئاتر نیازمند است.

به گزارش خورنیوز: محمدرضا رهبری امروز در اصفهان اظهار داشت: امروزه و بیش از هر زمان دیگری تئاتر در اصفهان نیازمند ایجاد پایگاهی جامع و کامل برای انسجام تئاتر و ارتباط اهالی تئاتر با یکدیگر است. ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/5 و ساعت 11:59 صبح | نظرات دیگران()

21

خورنیوز:آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارشاد با تقدیر از برگزیدگان برگزار شد.

 

به گزارش خورنیوز :در این مراسم صفارهرندی وزیر ارشاد، علیرضا ملکیان معاون مطبوعاتی و یوسف قروی دبیر جشنواره حضور داشتند.
ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/9/4 و ساعت 8:44 صبح | نظرات دیگران()

11

خورنیوز:احمد آقالو بازیگرسینما،تئاتروتلویزیون امروزپس از یک دوره بیماری درگذشت.

 

به گزارش خورنیوز این بازیگر که در 3 روز گذشته شرایط وخیمی را پشت سر گذاشت، امشب در منزلش به دلیل سرطان استخوان در گذشت.
در سال‌های اخیر به دلیل شدت بیماری، این هنرمند دیگر در برنامه‌های تلویزیون شرکت نمی‌کرد و بیشتر در اجرای برنامه‌های رادیویی فعالیت می‌کرد.
احمد آقالو متولد 1328 قزوین، فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. وی فعالیت هنری را پس از گذراندن دوره شش ماهه بازیگری در هنرستان آزاد هنرپیشگی دانشکده هنرهای دراماتیک آغاز کرد.
بازی در فیلم «دادشاه» به کارگردانی حبیب کاوش نخستین تجربه سینمایی اوست. از دیگر فعالیت های آقالو می‌توان به دوبلاژ، رادیو، بازی در تئاتر و مجموعه‌های مختلف تلویزیونی اشاره کرد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/9/4 و ساعت 8:33 صبح | نظرات دیگران()

sepahan
خورنیوز:فتح جام حذفی فوتبال در دستور کار و برنامه های تیم باشگاه سپاهان قرار دارد .

به گزارش خورنیوز:مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت : تیم فوتبال این باشگاه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته به همه مسابقات پیش رو اهمیت می دهد و در همین راستا فتح جام حذفی رقابت های امسال هم به طور جدی در دستور کارمان قرار دارد .
محمدرضا ساکت افزود : بازیکنان تیم فولادمبارکه سپاهان با عزمی راسخ در این مسابقات حاضر خواهند شد و برای قهرمانی در این جام با تمام قوا خواهند جنگید .
وی ادامه داد : جام حذفی جام شگفتی هاست و همه تیم ها در مقابل فولاد مبارکه سپاهان با توجه به بزرگی و پیشینه این تیم با تلاشی مضاعف و دوچندان صف آرایی می کنند که این قضیه تمرکز و هوشیاری بیشتر طلایی پوشان را می طلبد .
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد بازی این تیم در برابر تیم مقامت ساری در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت : تیم مقاومت ساری تیم شایسته ای است و به هیچ عنوان این تیم را دست کم نخواهیم گرفت اما مطمئناً قربانی انگیزه و نشاط پسران سپاهان خواهد شد .


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/9/4 و ساعت 8:26 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5      
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 33
مجموع بازدیدها: 472534
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه